دوربین مدار بسته

موفقیت در بازار دوربین مدار بسته (قسمت اول)

موفقیت در بازار دوربین مدار بسته
موفقیت در بازار دوربین مدار بسته

بازار دوربین مدار بسته بازار بزرگی است که تا ۴ سال قبل یک بازار

در حال رشد به شمار می رفت اما امروزه دوران رشد خود را پشت سرگذاشته

وبا ثبات تر شده است. البته سیل افراد تازه وارد به این بازار هنوز متوقف نشده

واین موضوع رقابت را برای بسیاری از فعالان سخت کردخ است. در این مطلب

میخواهیم در رابطه با نحوه کار دقیق در بازار دوربین مدار بسته بیشتر صحبت

کنیم. رقابت بیشتر یعنی شرایط سختر زمانی که در هر بازاری رقابت افزایش

می یابد، به خودی خود عده ای ازافراد فعال در این بازار کسب و کار خود را

افزایش می دهند. تمرکز شما باید بر روی عملکردی موثرتر باشد تا بتوانند

کسب و کار خود را در دوره سخت بازار حفظ کنید. موثر عمل کردن اصول

کلی خاصی دارد که در این مطلب در مورد چند روش آن صحبت می کنیم.

۱- دایره تخصص کار خود را مشخص کنید یکی از اصول کلی فعالیت در هر

کسب و کاری، اجرای تخصصی آن است. سعی کنید بازه فعالیت ومحصولات

خود را مشخص کنید و خارج از این بازه فعالیت نکنید. این یعنی مثلامشخص

کنید تنها میخواهید در زمینه فروش محصول یا نصب آن فعالیت کنید. یا فقط

بر روی دو برند مشخص از دوربین مدار بته کار میکنید. پریدن از شاخه ای

به شاخه دیگر تمرکز شما را بر روی هدف اصلی از بین میبرد وباعث میشود

در نهایت منفعت پایینی از همه آنها بدست آورید. سعی کنید در بخش

هایی فعالیت کنید که اطلاعات خوبی از آنها دارید و با مشکل کمتری در

آن روبرو هستید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *